Hotline: 1568|023 6 868 868

Emoney
Emoney

ទាំងអស់

បុគ្គលិកសាជីវកម្ម

<p><span style="color:#ff0000"><span style="font-size:20px"><strong>[លិខិតផ្សាយឱកាសការងារ]</strong></span></span></p> <p><span style="font-size:18px"><strong>មុខងារ ៖ </strong>បុគ្គលិកសាជីវកម្ម<br /> ជ្រើសរើស : 8​​ នាក់<br /> <strong>មុខងារ</strong> ៖ បុគ្គលិកប្រតិបត្តិការ<br /> ជ្រើសរើស : 4 នាក់</span></p> <p><span style="font-size:18px"><strong>ការពណ៌នាពីការងារ :</strong><br /> -ធ្វើផែនការអភិវឌ្ឍន៍ប្រចាំខែ សម្រាប់បង្កើតសេវា អុីម៉ាន់នី អុីវ៉ាឡេត នៅក្នុងទីផ្សារកម្ពុជា។<br /> -ស្វែងរកនិងធ្វើការផ្ទាល់ជាមួយដៃគូសហការណ៍ដូចជា ៖ ធនាគារ,ក្រុមហ៊ុនហិរញ្ញវត្ថុ,ក្រុមហ៊ុន ទឹក-ភ្លើង,អន្តរការីនៃការទូទាត់ជាតិ និង អន្តរជាតិ ដើម្បីណែនាំ ពិគ្រោះ និងស្នើវិធីសាស្ត្រសហការសមស្រប។<br /> -សហការជាមួយក្រុមបច្ចេកទេសនៃមិត្តហ្វូន/ដៃគូដើម្បីបញ្ចូលការទូទាត់ទៅក្នុងគេហទំព័រ/កម្មវិធីរបស់ដៃគូសហការណ៍​និងរួមបញ្ចូលជាមួយគេហទំព័រ/កម្មវិធី អ៊ី-ម៉ាន់នី ផងដែរ។<br /> -ចរចាកិច្ចសន្យាជាមួយដៃគូ; កត់ចំណាំរាល់មតិយោបល់របស់ដៃគូដើម្បីកែតម្រូវការងារ និងគោលការណ៍អាជីវកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន។</span></p> <p><span style="font-size:18px"><strong>តម្រូវការនៃការងារ :</strong><br /> -មានបទពិសោធន៍ក្នុងការងារជំនួញ អុី-វ៉ាឡេត,ការទូទាត់រយៈពេលយ៉ាងតិច 3 ឆ្នាំ(ផ្តល់អាទិភាពដល់បេក្ខជនដែលមានបទពិសោធន៍ផ្នែកគ្រប់គ្រងសម្រាប់មុខតំណែងអ្នកគ្រប់គ្រង)<br /> -មានភាពរហ័សរហួន ស្វាហាប់ ពូកែធ្វើការជាក្រុម និងអាចធ្វើការក្រោមសម្ពាធខ្ពស់។<br /> -មានការទំនាក់ទំនងល្អ ចេះបញ្ចុះបញ្ចូលអតិថិជន។<br /> -ភាសា : ចេះភាសាអង់គ្លេសក្នុងកម្រិតល្អសម្រាប់ទំនាក់ទំនង។</span></p> <p><span style="font-size:18px"><strong>អត្ថប្រយោជន៍:</strong><br /> -ប្រាក់ចំណូលជាទីគាប់ចិត្ត, សមរម្យជាមួយនឹងសមត្ថភាពផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នក, ប្រាក់រង្វាន់អាស្រ័យលើប្រសិទ្ធភាពការងារ។<br /> -ធ្វើការក្នុងបរិយាកាសស្រស់ស្រាយ​ ប្រសិទ្ធភាព បរិយាកាសពហុវប្បធម៌ យកចិត្តទុកដាក់លើការរស់នៅរបស់បុគ្គលិក។</span></p> <p><span style="font-size:18px">ដាក់ពាក្យឥឡូវនេះ!<br /> -<strong>ទាក់ទងតាមរយៈអុីមែល</strong>&nbsp;: thavongs@emoney.com.kh រឺ thavong.vtc@gmail.com<br /> -<strong>ទីតាំង​​&nbsp;</strong>: អគារ #199, ផ្លូវម៉ៅសេទុង, សង្កាត់ទួលស្វាយព្រៃ 2, ខណ្ឌចម្ការមន, ភ្នំពេញ, កម្ពុជា<br /> #eMoney #Business_Staff #hiring</span></p>